Нархан блог











{Арван хоёрдугаар сар 24, 2009}   Amlalt

жаргаана гэж би амлахгүй ээ
жаргал гэдэг хоосон чанартай юм шиг
Зовоохгүй гэж би харин амлий
зовлонг хүмүүс тодорхойлж чаддаг болохоор

жаргаахгүй байя гэж бодож байгаа юм биш ээ
заавал жаргаахыг хичээх болно
зовоохын мэдрэмж чамд төрвөл харин
золгүй эзэн нь би мөн байхын бол


чамаас болж би зовлоо гээд
зоригтой наддаа хэлж хайрлаарай
зовлонг чинь ойлгох ухаан надад бий
зовлонг чамд амсуулмааргүй байгаа болохоор

чадах хийгээд чадахгүй бүхнээ
чинийхээ зовлонгүйн төлөө
чармайж хичээж зүтгий гэж буй
чамд өгч буй миний нэгэн амлалт

Хорвоод амьдрах хугацаагаа дуустал
хором мөч улирах бүрд чамайгаа
хайрлана гэж үнэхээр би амлий
хайрласан сэтгэл минь дундрашгүй болохоор

дундарсан мэт сэтгэгдэл төрүүлэх аваас
духан дээр минь үнсээд нэг
дутуу халамж тавьсныг минь
дурьдан нэг зэмлээрэй намайгаа




Хариу үлдээх

et cetera
